tisdag 11 mars 2014

Ett fantastiskt väder

Vilket fantastiskt väder vi fått de senaste dagarna. 

I söndags så var vi hos Jonas Linda Ella och Elvin i Svalöv och hälsa på. Jag och Ella lekte. Efter vi ätit så gick vi ut en runda. Skönt. Vi vi gick upp och visa huset vi ska flytta till och vidare i området. Mysigt område.

I måndags så var jag på dagis ett litet tag, mamma och pappa var på begravning men det vet jag egentligen inte om. Men roligare för mig att vara där så länge. Efter dagis så var vi ute och lekte, jag och mamma. 

Idag (tisdag) så har jag varit på dagis igen men mamma har jobbat inatt så hon ville ju så klart sova. När mamma hömta mig igen på en så åkte vi ut till Anna och Elias och lekte i deras trädgård. Sååå skönt. Härligt väder. Ville knappt åka hem men det var vi tvugna till så vi fick mat i magen innan det var dags för ett bad för mig och pappa. 

Hoppas vädret håller i sig så här nu :)

Puss och kram Lucas <3

När jag och mamma var ute och lekte
Hos Anna och Elias 
 Fint 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar