fredag 7 mars 2014

Lugn helg

Jaha inte hänt så värst mycket sen sist.

Mamma och pappa har jobbat och jag har varit på dagis. Jag trivs bra på dagis men ska bara gå där ett par månader till sen ska vi ha lite semester innan jag börjar på mitt nya dagis.

Onsdag till torsdag så sov jag hos mormor och morfar iaf för mamma och pappa jobba. Men mamma både la mig och kom direkt när jag vaknat och tog mig sen till dagis.

I helgen jobbar pappa igen som vanligt... Så det blir lite extra tid för bara mig och mamma.

Idag har jag klippt mig. Snygg som vanligt blev jag :) som alltid.

Imorgon lördag blir det nog en runda ner till stan med mormor och kusin Alicia innan vi antagligen ska ut till farbrors nya ställe, han har öppnat eget . Sen får vi se vad som händer.

Så länge . Puss <3 

Lite bilder från de senaste dagarna










Inga kommentarer:

Skicka en kommentar