lördag 15 mars 2014

Skönt med helg

I torsdags så ramla jag på dagis och skog huvudet, pannan och näsan. Dem fick hålla mig vaken en extra timme ifall att innan jag Sen var det lungt igen, pigg och lekte och åt som jag skulle.

I fredags var det dagis igen och jag tycker det är kul där med mina kompisar. Dagen var lugn. När vi träffa mormor i affären fick jag stjärnor av henne och åka bilen . Spännande innan jag insisterade på att åka mormors bil hem också. Kvällen var lugn tills pappa skulle köra och jobba, då gick jag och la mig sen kom mister och höll henne sällskap. Dem titta på hunger games - catshing fire. Den var bra men ettan var bättre tyckte mamma. Kommer en trea också ;) 

Idag lördag så åkte vi hem till mormoroch  morfar imorse för mamma skulle bada hundarna så dem blev rena och fina igen. Vi åt även bullar där innan det var dax att åka hem så jag skulle sova middag. 

Mamma gick också och la sig ett tag. Pappa fråga vad vi skulle äta idag och jag bestämde Kina mat, mums. Efter vi ätit åkte vi hem till moster och kusinerna och lekte lite och mös. När moster kört oss hem så mös jag och mamma i soffan lite, ja pappa är ju och jobbar. Innan jag gick och la mig.

Puss och kram Lucas <3














1 kommentar:

  1. Nu börjar det likna något;))
    Fortsätt i samma stil.
    Kram

    SvaraRadera