söndag 12 februari 2012

Fredag

I fredags så tog vi det mest lungt hela dagen. När mamma sluta jobba så tog vi vovvarna och körde ut till järavllen och gick med dem. Lämnade av Lucas hos min fina vän Anna i saxtorp. Men när vi kom ut till järavallen så såg vi att dem gjort en fin grusväg där ist så visst kunde vi kört med vagn där endå. Men vi gick en runda där och det var hur mysigt och stillsamt som helst.

Precis när jag knackade på dörren hos Anna så hade hon precis tagit upp Lucas ur stolen då han vaknat. Lite snabb mys med Anna så körde vi sen hem.

På kvällen blev det att vi körde upp till Mange och Madde och hälsade på. Fikade och snackade. Närmare tolv tiden körde vi hem. Sen lyfte jag baraöver Lucas i sin säng så sov han gott resten av natten :)

<3

Min fina Casper
 Fina Zingo
 In action

 Min finaste Mammi
 Fint är det i Järavallen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar