söndag 12 februari 2012

Lördags mys


Jag följde med Mammi och Alicia ut till ishallen då lillan skulle börja i skridskoskolan. Åhh vad jag saknar det. Så jag tog ett snack med tränaren där och sa att jag åkte i 15 år men de senaste 5 åren har jag inte åkt. Men är sugen på att börja igen för skojs skull. Inget tävlande men vi får väl se. Hoppas på det bästa för det är så roligt.

När jag kom hem fick Lucas mat sen tog vi på oss och åkte ut till ishallen igen men denna gången jag, hjärtat och Lucas för att titta på de stora tjejerna när dem träna. Vi gick och hämta Caesar efter (systers vovve) och tog han med oss hem då både syster och Mike jobba. Så fick han va med oss hela kvällen ist och mysa.

Runt fem så hämtade jag och mamma Charlie hos hans farmor. Så han fick följa med mig hem så länge. Runt halv åtta kom mamma pappa och alicia hit för att ha lite lördags mys med massa gotte och melodifestival. Det var inte så speciellt lungt med tre barn och tre vovvar men dock :)

När det var slut körde dem hem igen. Vid halv elva kom syster och Mike hit och hämta Charlie och Caesar. Så med andra ord fick Lucas också vara vaken lite längre idag. När han kom i säng blev det lite kollande på datan sen sängen för mig också.

Mys lördag med andra ord :)

<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar