söndag 12 februari 2012

Mysig dag ute i snön

Till min faktiska förvåning så vaknade vi till snö. Eller först vaknade jag av att Lucas står upp i sin säng och snackar/gnäller lite grann.

Vi gick upp vid tio och tog på oss och sådär sen kom Mike med Charlie rint halv tolv. Precis när han skulle gå kom Mamma och alicia hit, och strax därpå Marwin. Jag och Mamma och alla ungarna skulle ut i snön. Hjärtat var iväg och jobba.

Efter dem små fått mat så började vi ta på oss. Det är en hel pärs nu när alla vinterkläderna ska på så vi inte fryser. När vi väl var klara så promenera vi ner till granet. Alicia och Marwin lekte och Lucas och Charlie sov i vagnarna.

Lucas
 Charlie
 Marwin
 Alicia
 Marwin och Alicia

När vi varit i Granet ett tag så promenerade vi vidare till wrangelska parken så dem fick leka lite och Lucas fick gunga. Lucas har gungat en gång tidigare och även denna gång tyckte han det var roligt. När vi varit där ett tag så gick vi hem. Jag och Lucas till oss och Mamma och de andra små till mamma och pappa. En härlig och mysig dag ute i snön. Tack för idag.

<3

Min fina Mammi
 Lucas

 Jag och min Skatt





2 kommentarer:

  1. En mysig dag med mina fina. Älskar er allihopa. <3

    SvaraRadera
  2. Ja, det var Layal.
    Ja, du får höra av dig en dag du har tid att ses också:)
    Ni får gärna komma ut på en fika någon dag också.
    Kram

    SvaraRadera