onsdag 1 februari 2012

Lite smått och gott

Jag var inne och jobba i tre veckor och det gick hur bra som helst. Lite trött de sista dagarna men annars rulla de på ganska bra. Vi brukar fixa till det ganska bra jag och mitt hjärta.

Denna mpnaden har Lucas även fått en hel del kläder då en del började bli lite för litet. Min lilla kille växer, snart inte så liten längre.
Ibland känns det som han varit här en evighet men ibland som han kom igår. Vad gjorde man innan? Varför gick man upp på morgonen då?

Idag ska jag iväg på hälsoundersökning via jobb kl. 13.00. Men det visar väl bra som vanligt :)
Sen blir det bara lugna gatan för mig och Lucas, med massa mys med min skatt.

Nu myser vi bara framför "disney junior", Lucas älskar det programmet, brukar sitta och skratta och sprattla med benen, alla ljud och färger.

Får även se när vi får tillbaka vår bil. Den blev ju i sönder sparkad så vi får hoppas snart. För har man väl haft en bil så blir man som handikappad utan.

Allt för oss nu.

<3

Min Skatt
 Rutan
 Taket (Hela huven var lika inhoppad, + sidorna helt repade)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar