torsdag 6 oktober 2011

Höst

Ja idag är det riktigt höst väder.

Igår hände inte allt för mycket, när lilleman sov så passa jag på att dammsuga och tvätta golvet, sen hade vi tvättid så allt blev gjort igår, skönt :)
På kvällen så körde jag och min fina lilla familj hem till mina föräldrar och åt lite och så för imorgon (fredag) så åker dem till barcelona några dagar och bara myser, så då ska zingo bo hos oss ett par dagar.

Idag så är det riktigt höstväder, tradigt men samtidigt är det super mysigt när det är så där när man bara är inne och inte har några måsten, något som vi måste ta tag i är att köra till försäkringskassan och lämna in att Hjärtat ska vara pappa ledig i november, så han får pengarna i tid. Man vet ju hur försäkringskassan är när det gäller att utbetala, men när dem ska ha in pengar då går det undan. ussh för dem.

Blir även en runda ut till mamma och pappa ikväll igen för att hämta med min zingo hem, eftersom dem åker tidigt imorgon bitti. Men det ska alldeles säkert gå bra.

Nästan precis så har pappa varit här iaf och passa Lucas en liten stund så jag kunde gå ut med Casper. Så jag skulle slippa och dra på han en massa kläder och vagnen i detta väder. Tack för hjälpen.

När man ser alla som är gravida så saknar man det där med att känna sparkar och sådär, men såklart är det mkt bättre att ha dem hos sig. Absolut. Han är det bästa som hänt oss och man tänker många gånger "vad gjorde vi innan han föddes" ja det är som bortblåst iaf.

Nä nu fortsätter vi att mysa i detta höst väder.

<3

Ca en vecka innan Lilleman föddes

Ca 4 veckor efter, men såg ut såhär nästan direkt efter




1 kommentar: