tisdag 4 oktober 2011

Dykning

Inte hänt för mycket sen sist jag skrev.
Jag hoppa iaf in och jobbade nattan mellan söndag och måndag, och det gick bra även denna gången, händer lite då och då att jag jobbar, skönt att komma ifrån lite, man får lite extra i kassan och man sparar en del dagar så jag kan vara hemma med min prins lite andra dagar sen när väl dagis och jobb drar igång igen.

Igår måndag så gjorde vi inte för mycket, var hemma mest hela dagen tror jag, hehe kommer inte alltid ihåg. på kvällen åkte jag och lilleman hem till syster och barnen för Hjärtat och Mike skulle hjälpa Emma och flytta ett par saker. Och det gick ju bra :)

Idag, Tisdag så vaknade lilleman vid 8 och fick mat och somnade sedan om, så vi gick upp 10.30. Härligt. Men man märker att kroppen vant sig liiiite att gå upp lite tidigare än halv elva, för idag har jag varit tröttare än vanligt (sovit för länge antagligen). Lucas låg och titta lite på tv och lekte lite i sitt fina babygym (Tack) medans jag tog det lite lungt vid datorn för att sedan göra vid mig.
Gav han mat och tog på honom, och la han i vagnen så somnade han gått. Vi gick ut med Casper för att sedan promenera ut till badet för att vi skulle ju på babysim.

Det gick lika bra idag som sist, idag dök även jag med honom ett par gånger för att sedan dyka själv en gång. När han kommer upp så är det precis som om "vad hände" men inga tårar och inget skrik, skönt.
Så det går alldeles utmärkt på babysim med min lilla herre, han är nog yngst av dem i vår grupp iaf :)

Nu ikväll så har vi varit hos min fina vän Emelie och Krille. Mkt trevligt och god mat, mums. Tack så mkt. Så blev det lite Emelie mys för Lucas skull också. När vi körde hem så körde vi även ut om mamma och pappa för att hämta Casper med oss hem. Tack för hjälpen. När vi kom hem så försökte vi att få lilleman att somna, men han somna för att sedan vakna och gnälla lite några gånger, antagligen lite ont någonstans kanske. Vi TROR även att det är en bissing (Tand) på G men man vet aldrig. Till sist somna han iaf och sover nu gott. Även Hjärtat har gått in och agt sig, så passade jag på att plcoak undan och damma, så nu är det också gjort. Resten tar vi tag imorgon när vi endå ska tvätta.


Nu strax ska även jag och min fina lialla vovve också inta sängläge.
Sov Gott.

<3

Lucas med sina Kusiner:
Charlie, Marwin och Alicia.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar