lördag 1 oktober 2011

Stan

Kan börja med igår. Fast det var fredag så skulle hjärtat jobba först på sitt vanliga jobb och sedan vidare till krogen för att jobba där. Första började han kl.15.00 så jag ringde till finaste mamma och fråga om vi skulle köra till väla och visst ville hon det. Kände mig så uttråkad så. Gick och titta lite och god fika blev det, men hitta inte det jag leta efter. Körde hem, handla lite och sen vidare hem till föräldrarna, även sytser och sara + barnen kom för att äta.
Sen blev det bara lugnt resten av kvällen, åkte väl hem runt ett halv två.

Var vaken till hjärtat kom hem vid halv fyra, hade lite och göra. när jag sitter själv så kommer jag på saker jag ska göra. så papper och sånt åkte in i dess pärmar där de ska vara, så fint ocg grannt igen :)

Idag vakna vi runt nio tiden, lilleman fick mat och ny blöja, sen blev det lite tecknat och lite vila sen gjorde jag vid mig innan jag tog på Lucas.
Tog en promenad till veterinären för att köpa tandkräm till fina Casper, och vidare ner i stan för att möta mamma pappa syster och barnen, gick och kolla in nya cubus och lite annat smått innan vi hamnade på maddes för god fika, då hade hjärtat också anlänt.

Mamma körde hem, ja pappa hade redan lämnat. och jag och syster gick ner mot city gross och hjärtat cyklade hem. sen tog vi bussen. När vi kom hem så vaknade lilleman, så nu ligger han och tittar lite på tecknat och jag sitter här och tar det lungt.

Ska snart iväg och köra pappa dit han ska, senare ikväll blir det hem till syster och passa barnen med mamma för syster ska få lite egentid med sina vänner ikväll :) det är hon värd <3

Marcus ska ju självklart jobba (som vanligt) så det är jag och mamma och våra små älsklingar.

<3

1 kommentar:

  1. Tack för idag :) Tack för att ni passar mina små troll :) Hoppas ni får en myskväll <3
    Älskar dig

    SvaraRadera