söndag 9 oktober 2011

Bad

Ja vad har nu hänt de senaste dagarna...

I fredags så jobbade hjärtat, sen hämtade vi mamma och pappas bil på kvantum, vidare mos delles bror mange och madde, bytade bil för att sedan köra upp till varberg för att hämta hans hjärtats systerdotter josefin. När vi kom tillbaka till Mange och Madde så blev det god fika och trevligt sällskap följt av idol innan vi körde hem till vovvarna. Dem blev glada, ja man kan inte tro annat, man är alltid varmt välkommen hem när man har vovve :) Hjärtat körde iväg och jobba och jag och lilleman somna.

Lördag så var vi iväg med vår vagn, något som hade gått i sönder, men fick nytt hjul (fast jag inte riktigt var nöjd med det) så det gick rätt fort. Sen körde jag hundarna syster och ungarna ut till mamma och pappa och bara var. Körde hem och sen på kvällen körde vi ut där igen så sov jag och Lucas där ute. Han var lite orolig men det gick endå.

Idag(söndag) så körde vi hem vid två. Lilleman sov ett tag och jag tog det lungt. Nu har nyss Lucas fått bada till hans stora lycka och hamnade nu framför tv:n.
Nu slka vi strax köra och handla, sen blir det lite vila för min del för att senare vidare till jobb för att jobba natt ett par nätter.

<3





1 kommentar: