onsdag 12 oktober 2011

BVC

Jag har hoppat in och jobbar lite natt nu så i söndags var det dags igen att gå på. Men det går bra så det är ingen fara, hjärtat jobbar ju eftermiddag denna veckan så han tar ju lilleman när jag sover ett par timmar, det blir inte så många i stöten men det får gå, sen sover jag ist igen när Lucas sover.

I måndags så gjorde vi inte så mkt. Tog det lungt mesat dels av dagen, på kvällen kom syster och barnen hit och åt kvällsmat med oss, Mys. blev goda baguetter som vi gjorde i ugnen :)

I tisdag så sov jag till 12 ungefär sen var det dags för babysim, det är hur roligt och mysigt som helst, och Lucas älskar det. Han gillar att bada så det är skönt. Blev lite dykning och lite plaskande på magen och ryggen. Sen fick dem sitta på en sån stor madrass så sjöng vi lite och sen något dyk ifrån den madrassen. Det går hur bra som helst och lilleman blir aldrig ledsen och kanske mer förvånad som "vad hände" men inga tårar.

Hem och tog det lungt. På kvällen vid kvart i nio så hämtade vi min fina mamma och pappa på stationen som kommit hem från Barcelona. Dem hade haft det underbart men skönt att ha dem hemma igen. :) Jag fick en jätte fin tröja och Lucas fick jätte fina kläder, en vit och blå tröja och ett par blåa hängsle byxor i manchester. Jätte fint. Tack så mkt :) Blev lite mys där innan vi körde hem igen och lilleman somna innan det blev jobb för mig.

Igår onsdag hände absolut ingenting. skönt var det. Fick sova ett par extra timmar vilket var skönt. Mamma kom hit och hade Lucas lite medans jag dammsuga, sen promenera dem ner till stan för att handla så passa jag på att tvätta golvet så hämtade jag upp dem där sen. Vidare ut till mamma och pappa för lite  mat. Blev kina mat. Mums. även syster stefan och sara kom och alla ungarna. Lite bus med dem blev det allt. sen körde vi hem. Lite mys med min fina älskade son innan han somnade gott, och lite vila för mig.

Idag (torsdag) blir det ett bvc besök. fasar nog lite för det.Min lilla kille blir helt plötsligt mkt större när man får reda på hur lång han blivit och hur mkt han väger nu. Men min bebis är han allt ännu. Älskade lilla kille.

När vi kommer hem därifrån så blir det tvättning för vår del, sen mys för hela slanten för sen är det min sista jobbe natt för denna veckan så får vi se om jag fortsätter några nätter nästa vecka också.
Nu ska jag gå in och krypa ner i sängen brevid mitt hjärta, och snusa lite på min fina son innan jag släcker mina tittor med casper brevid mig.

<3









1 kommentar:

  1. Fina bilder på min lille prins och Casper. Älskar dom

    SvaraRadera