söndag 15 januari 2012

Nyårsafton

Dagen började i lugnan ro här hemma innan jag fick ett samtal från mamma..
Ja hon hade åkt på maginfluensa. Vi skulle ju egentligen spendera kvällen hos dem vilket jag såg fram emot, med mina fina föräldrar och lungt och skönt men så blev det inte.

Lite dumt att chansa då jag och Lucas klarat oss ifrån det möget. Jag är en människa som tycker synd så jag tyckte synd att dem skulle sitta själv en sån här dag trots att jag egentligen inte tycker att nyår är något märkvärdigt.

Ett bad för lilleman och en dusch för oss så fick vi ta till vår plan B som vi tidigare pratat om men innan dess hade jag inte lust, men det blev nyår/25-års fest hos Marcus moster iaf. God mat och trevligt sällskap. Vi tog även pappa med oss dit då mamma endå sa att hon kommer ligga hela kvällen så synd om han om han skulle sitta där själv. Men det blev ju en bra nypr till slut endå. Casper var hemma med mamma och zingo. Casper är rädd men han klara endå av det nör han låt tätt intill mamma men zingo hade varit i badrummet hela kvällen och lagt sig i badkaret. Synd om djuren en sån här dag + dagarna efter och innan.


Vi var väl hemma runt 02-02.30 någonting då blev det sängen direkt.
Trevlig nyår trots att det inte blev som vi tänkt.

<3

Mina fina killar och jag


Lucas redo för nyårsfest



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar