måndag 14 november 2011

Tisdag Morgon

Tisdag morgon och jag har nyss kommit hem från jobb. Lucas är vaken för en gångs skull, så lite mys framför tv:n och disney junior innan han somnar igen och jag ska inta sängen.

Det går bra och jobba, denna och nästa vecka kvar nu.

Ska försöka att komma upp vid halv tolv idag, för idag är det tänkt att vi ska på babysim. Vi var ju tyvärr inte där förra veckan då lilleman var lite sjuk. Sen blir det BVC halv tre. Så får vi se hur lång lilleman är och hur mycket han väger. Spännande.

Casper, min fina lilla vovve, har nog ont eller är rädd för ngt. Det började igår. Han bara sitter rakt upp och ner och tittar mellan åt, han ´vill inte gå i trappan eller åka hoss för då blir han rädd och skakar. I trappan går det sagta ner och upp det brukar vara fart på honom annars.

Hoppas han ner från ställen eller man lyfter upp honom så piper han till men känner och klämmer jag på honom så säger han inte ett ljud. Det skrämmer mig lite. Men vi får se hur det blir med honom.

Nej mys med min fina son och vovve nu.

<3



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar