måndag 7 november 2011

Frisk Förklarad

Det har hänt en del sen sist men jag orkar nog inte skriva om allt.

Pappa fyllde år i torsdags, men det blev en lugn dag. Vi gick ner hela familjen och träffade min familj där nere då det var spökafton ist och gick och titta lite och så. Skönt. Gillar när hjärtat är hemma på kvällen när det väl händer något i stan.

I lördags så var vi på kalkonmiddag hos mina fina föräldrar och hade kalas för pappa då istället på hans önskan. Det är fullt hus när vi alla är där. Mamma och pappa, jag syster och bror + våra respektive + våra barn (4 st) så man är lagom trött när man kommer hem men skönt efter allt stoj och stim :)

han fick bara en blomma av oss då, hans present kommer senare då den inte kommit än.
Hjärtat jobbar ju på helgen på krogen så vi mös hemma och och min lilla guld klimp förrutom i lördags när vi var hos mamma och pappa då.

I söndags så åkte jag mamma och syster och ungarna till väla. Blev en del julklappar inhandlade. Så nu har vi bara till varandra och min mamma och syster kvar och Lucas förståss. Skönt att inte ha allt kvar i sista minuten. Fast man säger varje år "nästa år ska jag vara ute i god tid".

Idag var vi i Lund med Lucas då dem gjorde nytt EKG och ultraljud på hans förträngning och där finns ingen längre. Så nu är han friskförklarad för det. Dock ska vi tillbaka om ca 5 år då dem såg enn kärl som egentligen ska ha 3 "grenar i så att säga" men bara var två, men det var inget problem med det utan det är mer för säkerhets skull och det är skönt att dem är noga och vill kolla en extra gång.
Men nu när han är friskförklarad för just förträngningen så kan vi nog äntligen få försäkra honom. Vi ska bara få intyget från läkaren så vi kan skicka med de i papperna. Härligt.

Efter vi var klara där släppte jag och lilleman av hjärtat på jobb och sen lämna jag lucas hos mamma medans jag körde med extra kläder till charlie, då dem var i borstahusen på öppna förskolan. Sen har vi tillbringat dagen hos mamma. Nu är vi hemma. Mamma kommer och passa lucas lite senare då jag ska iväg och jobba, men det blir inte så länge för sen kmmer hjärtat hem igen.

Allt för denna gång.

<3

6 dagar gammal,
<den dagen fick äntligen åka hem

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar