onsdag 28 september 2011

Casper hos veterinären

Idag började min dag runt 08.00 då mamma var snäll och ringde och väckte mig, upp och tog på mig för att sedan gå en runda med Casper för att sedan lämna han hos veterinären. Han skulle ta bort tandsten. Ussh vad jag INTE tycker om att lämna kvar han där, han tittar på mig som "ska du lämna mig här i denna buren helt ensam" ussh vad jag blir ledsen varenda gång.

Hem och började tvätta, var ledigt tiden innan mig så jag började tidigare, skönt. Tog på lilleman för att senda köra Iväg och handla frukost och lite annat smått och sedan till ÖB. Körde hem och åt med hjärtat, så titta Lucas lite på tv samtidigt, hehe. Lättare nu när han blivit större och kan lägga han där, för nu kollar han verkligen, nog för alla färger och dem svarar ju honom när han pratar med dem.

Fortsatte med tvätte, dammsög och tvätta golven medans killarna mös i sängen, där fick dem order att stanna tills golvet var torrt :)

Hämtade hem min fina men groggiga lilla vovve, hjärtat körde till jobb sen tog jag mig en dusch och ett bad, det var skönt efter allt jag gjort idag.
Nu blir det lite mys och fixa håret för att antagligen sedan åka ut till mamma och pappa och ta det lugnt ikväll, för nu blir det inte fler knop för denna kroppen.

<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar