onsdag 2 juli 2014

Sommar

2 juli och idag för 3 år sen förlova jag och mitt hjärta oss och vår fina pojke döptes. 

Ja nu är vi inne i juli månad men vissa dagar känns de som de bara är vår eller på väg mot höst. Snart är de semester, om 3 veckor så då hoppas vi den verkliga sommaren och värmen kommer.

I söndags så åkte vi med Tobbe och Angelica till Åstorp på marknad där och Lucas fick åka karauseller med sin kusin Josefin. Jätte roligt tyckte han. Sen på kvällen var jag och mitt hjärta på Diggiloo med mitt jobb. Roligt med sådana evenemang, så Lucas sov hos moster och kusinerna. 

Han har även varit hos moster måndag tisdag och idag onsdag också. Så imorgon torsdag och fredag och måndag ska han gå på dagis annars ska dagarna spenderas med moster och mormor till vi går på semester. skönt för honom, blir lite längre ledighet för honom. Även sista dagen för han på detta dagisen på måndag för till hösten börjar han sitt nya dagis här i Svalöv, norrgården. Spännande. 

Annars har väl dagar och helger gått i lugnets tecken. 

Myser i trädgården
Ute och plockar jordgubbar. Lucas tröttna och satte sig fint och åt några ist 
Midsommar hos mormor och morfar
Mys på terassen med min fina pojke
Mer mys
Ute på en cykel Rur till affären
Åka karusell med kusin Josefin 
Så roligt
Somna som en stock när vi åkte hem från Åstorp 
Duktig hjälpreda. Hjälper pappa att klippa gräset 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar