torsdag 12 juni 2014

Ny säng

Dagarna går och fint väder har vi haft. Lucas har varit ledig från dagis tisdag och torsdag denna veckan och spenderat dagarna med sin moster och kusiner. Det tackar vi så hjärtligt för. Skönt för honom också då han brukar vara på dagis måndag till fredag. Ibland tar jag mig också ledigt om det funkar med jobb för att hålla han hemma och spendera lite extra tid med min fina pojke.

Som sagt härliga dagar med sol. Och Lucas har även fått en ny säng. En blixten mcqeen säng. Han total älskar dessa bilar och sov så gott när jag körde till jobb igår kväll.

I helgen blir de en extra natt på jobb för mig mellan fredag och lördag och pappa Marcus blir det ett pass på krogen mellan lördag och söndag. Så en helg med jobb helt enkelt. Men nästa helg blir vi lediga en dag extra med tanke på midsommar på fredagen.

Blir även kalas för kusin marwin som blev 6 år i veckan. Och på söndag blir det kalas för min älskade mamma som fyller år på måndag. Och den tid där imellan ska vi ta vara på tillsammans.

Många kalas just i juni månad för oss men snart är alla av betade 😝

Även min bästa vän kommer nog och hälsar på mig på lördag kväll. Saknat henne. Var ett tag sen nu. 

Min fina pojke. Vad skulle vi gjort utan dig. Vad vore livet utan dig. Älskar dig så
Mycket mer än vad ord kan beskrivas <3<3
Vår skatt i livet <3
Sover gott i sin nya säng 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar