tisdag 15 april 2014

Så var det snart lång helg :)

Dagarna går och tiden springer iväg. Vi har inte gjort jätte mkt den senaste veckan eller två.

Jag har varit sjuk i feber förkylning och en extrem hosta som har tagit lång tid att släppa, men jobbat på endå,  Och när jag väl blivit någorlunda bra så bestämmer sig denna kropp att kräkas i lördags så i lördags så låg jag hela dagen. Men mådde som vanligt men lite mör i kroppen i söndags igen, kräkte vara en gång så det var lite märkligt.

Lucas har åkt på en förkylning men är go och glad endå , vår fina kille.

Vi har även varit ute och ätit hela familjen. Mamma pappa syster bror med familjen också vi, för mamma och pappa firade 29 årig bröllops dag. Mysigt <3

Idag har även Charlie varit hemma hos oss och lekt med Lucas. 

Lång helg snart och den ska tillbringas med familjen. 

Kanske blir äventyrs badet i Lund på fredag eftermiddag, vi får se.

På lördag blir det påskfirande hos Lucas  Farmor och farfar innan jag och Lucas åker hem till mina föräldrar när Marcus kör och jobbar på krogen.

På söndag blir det lite påskfirande hos mamma och pappa igen men den här gången med min man också :)

Lire vad som händer de närmsta dagarna.

Snart är månaden här son vi snart har väntat på i ett halv år. Flytten till vårt alldeles egna hus. Ska bli underbart.

Allt för oss <3

Hela familjen med familjer 
Sover gott en kväll när jag skulle gå till jobb
Chees säger han
Ska självklart sitta brevid morfar och äta
Massa bus hemma hos mormor och morfar 
Sådan far sådan son . Mina killar, mitt allt <3
Snygg outfit. Stövlar, boxer och t-shirt
Lucas och Charlie. Busungar 








1 kommentar:

  1. Fina bilder som vanligt. Ja tiden går fort alldeles för fort. Älskar er. <3 Mamma/Mormor

    SvaraRadera