måndag 1 april 2013

Påskafton

Kan börja med och berätta att jag varit hemma från dagis hela veckan för jag skada min arm. Jag ramla ner från mamma och pappas säng. Mamma hann ta mig de andra gångerna förrutom den gången jag ramla ner, typiskt. Mmma sa tt jag ramla jätte tyst så verkade inte som jag slog mig, men visst gjorde jag de. Efter fallet så somna jag hos mamma och när jag vakna sen igen så var jag så ledsen. Vi åkte hem till mormor och morfar för pappa skulle iväg och träna men det blev till Lund-akuten strax efter ist.
 
Där röntga dem min arm men inget nyckelben var brutet som dem trodde först, utan antgligen bara en spricka men ont har jag haft endå. När mamma och pappa har lyft som dem brukar har jag fått ont och blivit jätte ledsen, och har inte använt armen alls på hela veckan så mamma och pappa tyckte att jag skulle vara hemma från dagis för att slippa få ont och va ledsen på dagis hela dagarna. Kan vara lite svårt för dem att komma ihåg min arm.
 
Iaf, påsk afton vakna jag tidigt, 07.00. Jag som brukar vakna tidigast 9.00. Fick komma in till mamma och pappa och fortsatte sova en liten stund. När jag vaknade igen runt 9.30 sp hade jag 40 graders feber. Ah nä tänkte vi, inte det också. Men jag var go och glad endå. Febern gick ner och höll sig stadig under 38. så vi åkte ut till mormor och morfar och fira påsk för jag var endå pigg och glad endå. Där firade vi tillsammans med moster m.familh och sara, marwin och nikki. Morbror hade åkt iväg på bilträff, elmia.
 
Påsk paket från mamma och pappa
 Åhh titta..
 en till..spännande
 trots 40 graders feber så var jag go och glad endå.
Pang.. och jag tycker de är så roligt när jag välter dem..
 bygga upp dem igen för att sen kunna välta dem
ännu en gång :)
 sen frukost intagen
 efter lite bus och mys så somnade jag gott
 Hos mormor och morfar, Jag ska måla ägg
 snygg jag är va?
 måla, måla, roligt
 sen lite mys med morfar framför datorn
 min fina mamma
 mormor sa att vi skulle få något så jag och
nikki först på trappan...
 alla kusinerna
 undrars vad detta kan va
 en bil. vad fick dem andra?? hmm
 När vi fika så kladda nikki med vanilj såsen. så har
jag också gjort sa mamma
 så var klockan mycket och jag var trött så då sa vi hej då och tack
för idag till mormor och morfar
 
kram Lucas <3


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar