lördag 29 september 2012

Veckan som gått

Det gar inte hänt för mkt men endå lite smått och gott.

Förra söndagen så var jag mamma och pappa hos min bsta farbror och deras familj. Blev pizza för dem andra och jag fick vanlig mat. Men det slank ner det också. Blev massa mys och snack, och jag roa mig själv och roades av kusinerna elias och elin. Somna gott gjorde jag i bilen och vakna lagom till vi parkera hemma. Men när vi kommit upp fick jag vlling sen somna jag gott igen.

I tisdags så var jag mamma moster och min kusiner i stan en runda, blev god fika men också present handling till min bästa morbror som fyllde 30.

igår, torsdag så var jag mamma och mormor iväg och handlade stövlar till mig nu till dagis och även handlig av mat. Jag är super duktig i affären men mot slutet så tycker jag det är såååå tråkigt.
Blev mat efter. När mamma och mormor tittade bort tog jag colan, men jag tycker inte det var alls gott. Va bra tänkte mamma. jag trodde de var milkshake, för det älskar jag.

Idag lörag så har min farfar varit på besök ett par timmar, även king hans vovve var med. Gock hur bra som helst, och fick myst med han också. mjuk och skön som dem andra. hihi. Blev middag och efterrätt. Det var andra gången jag träffade min farfar. Pappa har börjat få lite bättre kontakt och vi är glada för det.

En ledig dag kvar sen börjar min inskolning på dagis på måndag. Tråkigt men roligt på samma gång. Det är mer mamma och pappa som har lite ångest över det. J ajg kommer väl inte tycka det är så roligt att vara utan min mamma och pappa men det kommer bli bra. Sen kommer ju mamma bara jobba 6 veckor sen är hon ledig i 3 veckor över hela julen med mig. Helt fantastiskt. när hon sen börjar jobba som vanligt igen så kommer hon vara ledig med mig varje fredag och det ska bli mysigt. Jag vet ju att min mamma och pappa inte kommer lämna mig mer än nödvändigt. Jag är deras ögonsten.

På onsdag får vi även reda på antagligen om min storebror och storasyster ska få börja vara hos oss. Jag håller tummarna för att det ska gå vägen.

puss och kram
Lucas <3
 
 
Jag prova mammas studentmössa tidigare idag,
Visst är jag söt :)
 Jag och min Farfar

1 kommentar:

  1. Roligt att läsa. Du glömmer att skriva här. Älskar min lille plutt. Kul att farfar har börjat träffa er. <3

    SvaraRadera