onsdag 18 januari 2012

Grattis på 1 års dagen Mosters goding

Grattis på 1 års dagen mosters Goding.

För ett år sedan den 18/1-2011 fick jag ett samtal ca 03.40 om att du äntligen kommit till världen. Detta samtal gick jag och vänta på, jag gick och kollade på klockan hela tiden. Jag jobbade natt då också och kommer fortfarande ihåg vilken maskin jag körde (knäppt) :P

En liten Charlie hade fötts, en söt liten gosse som jag stolt är moster till. Jag älskar dig till världens ände älskade lilla du.

<3
Hjärtat och Charlie för ett år sen

Födelsedags grisen
 Min lilla trollunge
 Lucas och Charlie (skiljer 4 månader på dem)

2 kommentarer:

  1. Ja gud ja...tiden har rusat iväg detta året. Men så kul Charlie & Lucas kommer få nu när båda två rör sig så mkt :) Lika kul som Alicia & Marwin hade och fortfarande har :)
    <3

    SvaraRadera
    Svar
    1. ja, nu blir det ju roliagre när dem inte skiöjer jätte mkt på storlek på dem. dem kan börja leka med varandra mer och mer nu :) dem är så söta tillsammans :) <3

      Radera