söndag 25 september 2011

Lucas

Ja då får vi se om det håller denna gången att blogga, eller om det blir mindre och mindre som det brukar bli.

Sist jag blogga så var det den 12/8-2010 när min fina kise somnade in.

Men det har hänt en del sen dess.
Det gick åt skogen med mitt föredetta förhållande men idag kan jag inte vara annat än glad för det. Att leva i en sådan bubbla man levt i så länge. Tyvärr ser man inte det fråns man är borta från det och kan se det från en annan sida, en ljusare sida.

Jag träffa en (för det mesta) fantastisk människa, Marcus. vi var väldigt bra vänner, bästa vänner ganska länge innan känslorna blev inblandade, men när de börja komma så fanns där ingen "utväg". Det var ju en sådan människa jag ville ha i mitt liv, en sådan fantastisk människa som visade att han brydde sig om mig, mina känslor och mitt hjärta. vad mer kunde jag önska? Han gjorde ju allt :)

det ena ledde till det andra och den 28 September 2010 fick vi veta att vi väntade en liten bebis, det som skulle komma bli vårt allt och vårt liv.

Dagarna gick, jag jobba och hjärtat jobba. Magen växte sakta men säkert. vi längtade. Vi blev sambos redan innan och 13 Maj 06.56 föddes vår alldeles egna fina lilla pojke Lucas till världen. denna lilla varelse som vi hade skapat och ska ta hans om hela livet.

Ibland går livet som en berg och dalbana men älskar man varandra så borde det egentligen inte vara så svårt. men det går framåt. Vi har ju vår lilla pojke och vår fina lilla vovve, Casper.

Snabb sammanfattning. hehe.
Så får vi se när nästa inlägg kommer :P

<3<3


3 kommentarer: